Thursday, March 23, 2006

Ski day!!??


We went skiing a couple weeks ago and I just never blogged about it because I was waiting for my brother to make a movie from it...so he finished it!! Yeah!!! Every Tuesday up in Wisconsin they have a homeschool ski day so I took the kids and it was a blast!! Except I wiped out a couple times...as shown in the video... lol!! Here is the link! Enjoy!! haha!

14 comments:

OpenSourcePhoto said...

THAT IS HILARIOUS! :) Awesome!!!

Sarah Barlow said...

Haha!! Yeah that's just an example of how much my family talks about you!!! LOL!!!!

amynave said...

I wanna go skiing with you and your family:) Looks like you all had a blast!!!!

Andrew Barlow said...

Hey! Thats my video!!! lol

Tim said...

wow i was totally laughing out loud at the end!

Andrew Barlow said...

"Gnarly in a David Jay way"
I Love it!!!

Shyla said...

LOL... That was great! Sarah Darling... Can I be cool like you when I grow up?

Sarah Barlow said...

Amy you sooo have to come skiing with us!!!! Let's start planning it for next year!! haha!!

Sarah Barlow said...

Shyla, I love you!! How could you ever be cooler than you are?!!! ;)

J@KE said...

I'm glad you put the link on your blog It's totally....... AWESOME!!!!!!!!!!!!!

Can I come skiing too???

Sarah Barlow said...

YOU KNOW!!!!! haha!!!

J@KE said...

what's that supposed to mean???

Sarah Barlow said...

um...that you can come skiing next time!!

amynave said...

Waaahoooo!!!! A ski trip would be sooo much fun:)