Sunday, July 13, 2008

Just a number? Not so much!

Well I just got back laaate last night from our camping adventure! First we headed out for 3 days for a camp out for my girls group from church! It turned out wonderful....despite the torrential rain both nights! It was such a fun, sun burned, emotional, crazy filled time! I guess the girls want to do this like 4 times a year now because we had so much fun! It actually turned out to be so jam packed that I didn't take any pictures....maybe because I didn't bring my camera....but I don't know!;)
After that trip we headed straight to my cousins for a mini camp out there and started it with a nice little 14 mile bike ride along the Fox river! Glorious! I have determined that I will LIVE outside someday....lol!
Anyways....onto the actual topic of the post.....21.
Yep. That is how old I will be in a little over an hour. I reallllly don't know what I think about it all! It is strangely weird, scary yet thrilling at the same time! I know it is a new season in my life that I am no longer a child whatsoever....according to the state that is;) But according to me.....I will always be a kid! I want to always see the best in life, to have fun in whatever situation, and to have not a care in the world! I feel like I grew up pretty quick being the oldest of 7, starting my own business at 17, and graduating early....but being an adult is pretty much just like it was for me being a child yet with all the capabilities to be able to reach the dreams that I had back then!! It's amazing!! I am so excited for this next phase it feels like a huge orchestra behind a curtain about the break open! YEAH!
I love you all!! Thank you for allll of your encouragement in watching me grow up the past years! :)
Here's to being a kid forever!

26 comments:

c r y s t a l said...

Happy birthday! I hope your day tomorrow is wonderful!! I love you, girl!!

Emma Jean said...

Happy birthday, Sarah! :)

Ana Rebeca Contreras said...

FELIZ CUMPLEANOS SARAH!!!
Welcome to adulthood hahaha......May God continue to bless you as much (and more) as He has done to this day.... Technically it's already your b-day since you are an hour ahead hahaha........I love you and I'm greatful t hat God has allowed me to know you...... LOVE YA!!!

Kevin Keith said...

Happy Birthday Sarah! You have many years of amazing photography ahead of you:)

Anonymous said...

Sarah!!!!! I hope your birthday was so wonderful!!! I cannot wait to celebrate with you when I'm there!!!
I love you!
Jessie

Manon said...

hey, happy birthday to you. I hope you will have a great day.

Cait said...

YEAH! Finally an adult! I am sorry that I couldn't come celebrate with you though I am sure you are going to have a marvelous time. I love you and I am so excited to see you grow and develop all that God has called you to. Have a wonderful 21st birthday!

Alana said...

Happy Birthday!!! Hope it was wonderful and that you have a fabulous week!

Alana said...

Happy Birthday!!! Hope it was wonderful and that you have a fabulous week!

abigail smith said...

Hey love! Happy BIRTHDAY I'll be thinking of you ALL day! Thanks for being such an amazing friend and person!

Samantha said...

Happy Birthday Sarah :)

Abby F. said...

Happy birthday sarah!!

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY SARAH!!!
I CAN'T WAIT TO PARTY WITH YOU TONIGHT!!

Lots of love,
marlene =)

Regis said...

Happy Birthday Sarah. Dinner on me tonight. Meet me at LAX. Don't be late!

Emma Harasick said...

Happy Birthday!! I saw that it was on Facebook and I had to come give you a shoutout! I hope you have a fun and exciting day!!

nina said...

Happy birthday Sarah! Hope your birthday is an especially great one! Love you!

DnB Photograpahy said...

Happy Birthday!!!

It's crazy the talent you have now, imagine what you'll be like when your old like DJ ;) LOL!!! Just kidding!!!(really DJ j/k) :) Much love and God Bless!!!

Jasmine said...

Hope your day was AWESOME!!!! Nat told me y'all were hanging out and having fun, so I hope it was sweet! :)
xoxo...

kelly powers said...

hope you're celebrated well by all of your family & friends...may this year bring you new blessings and dreams!

Cathy and David Photography said...

You're going to not be so excited when you turn 26 like I do in September. >.< Congrats though!

Sarah Barlow said...

Thank you alll soooo much!!! I had such an incredible day!! It was very weird but so much fun at the same time!!! :)

Sarah Barlow said...

Regis!!! OMG! I'm so sorry I missed you! UGh!! Tonight for sure! LOL!

Sarah Barlow said...

DnB....whoa! I could never imagine being as OLD as DJ....;) lol! I think I'll be retired by that time....ha!;)

Cathy and David.....yeah...being 26 will be very old to turn....but I guess I have a little ways to go;)

Thank you all!! I love you all sooo much!

DnB Photograpahy said...

Sarah-

On another notes, not so happy. I need you to stop by my page and read Vivianne's story. We need as many prayers for this little girl as possible. I sent you dad a message also. Please pass the story out to all your prayer groups, we need everyone's help, we need our prayers heard.

PLEASE take the time.
-Thank you and God Bless
D

tshavlik said...

Sarah, nice blog you have hear! I love your artistic expression and the creativity that you put into each shot. Blessings on your future! -Tim

Mary Marantz said...

HAPPY BIRTHDAY MY LOVE!!!!! I hope it was AMAZING!!! *tear* you're all grown up!!

xoxoxoox
M:)